Усний журнал - це аркуші ватману, складені у вигляді великої книги, перевитої стрічкою. Кожний аркуш - сторінка життя класу за рік.
На цих зборах хочеться зупинитись особливо. Тут підбивається підсумок роботи батьків, чого вони навчаються за рік. Зустріч повинна бути урочистою, цікавою, незвичайною. Збори проводяться разом з учнями.
Мета:довести до свідомості батьків важливість розвитку пізнавальної сфери молодших школярів; обговорити труднощі, які виникають у процесі навчання, їх причини; познайомити із результатами діагностики; запропонувати рекомендації у формі практикуму розвитку пізнавальних процесів.
Підготовка:діагностика сформованості пізнавальних процесів учнів других класів.
Мета: обговорити з батьками проблему формування екологічної культури дитини; продемонструвати батькам досягнення розвитку екологічного виховання у позакласній та навчальній діяльності; сприяти підвищенню ролі сім'ї у вихованні у дітей любові та шанобливого ставлення до природи, формуванню правил екологічно грамотної взаємодії з навколишнім середовищем.
Обладнання: фотошпалери з видами природи; виставка книжок для дітей про природу, плакати, фонограма «Звуки природи».
Підготовка
•Запрошення батьків на збори.
•Організація конкурсу дитячих малюнків із природних матеріалів.
•Фотогазета «Друзі природи».
•Підготовка з дітьми екологічної казки «Колобок».
•Підготовка пам'яток для батьків «Правила поведінки лісі».
•Підготовка книжкової виставки та журналів «Люби, цінуй і охороняй».
Матеріал:анкети та роздатковий матеріал за кількістю учасників.
Хід зборів
І. Вступна слово учителя.
Шановні батьки!
Всі ви бажаєте, щоб наші діти виросли здоровими і щасливими, щоб вони вміли радіти життю та успішно прожитому дню; щоб вони були впевнені у своїх силах і вміли долати труднощі; стійко переносили невдачі; зберігали душевний спокій у найнепередбачуваніших ситуаціях.
Вияви уміння долати труднощі починаються із найперших днів життя дитини. Але іноді, намагаючись максимально захистити своє дитя, ми пестимо і оберігаємо його, запобігаючи бажанням і потребам, намагаємося максимально полегшити його життя. Цим самим ми, дорослі, завдаємо шкоду психіці дитини, ламаємо її емоційну сферу. Дитина, яка поставлена в таку ситуацію, не розвивається емоційно, не вміє володіти своїми емоціями, не вчиться боротися з труднощами і проблемами, що виникають у житті. Це відбивається на результатах навчання, на спілкуванні з однолітками та дорослими. Невміння жиги в гармонії з собою призводить до порушень фізичного здоров'я, спричиняє різноманітні захворювання.
Усі батьки виховують дітей з огляду свого вміння і розуміння життя й рідко замислюються про те, чому в певних ситуаціях поводяться так, а не інакше. Однак у кожного з батьків бувають у житті моменти, коли поведінка дитини ставить їх у глухий кут.
Усі батьки час від часу припускаються помилок у вихованні. Та все ж краще вчитися на чужих помилках!
Мета: довести батькам, що дотримання режиму дня — важлива умова успішного навчання дитини; показати значення шкільної оцінки в житті дитини; формувати культуру батьківського сприйняття учбових умінь своєї дитини; дати батькам поради щодо контролю за виконанням домашніх завдань школярами.
Коментар: класний керівник проводить із учнями анкетування, готує анкети і пам'ятки для батьків.
Мета: обговорити з батьками проблему взаємовідносин у сім'ї, значення житті людини розвитку емоційної сфери, позитивних емоцій; сприяти придбанню практичних навичок спілкування у сім'ї.
2) для виявлення емоційно-психологічного стану дітей і вивчення їхніх потреб провести анкетування серед дітей (поставте знак «+» біля відповіді, з якою згодні);