Мета: Збагатити знання учнів про нашу державу. Ознайомити з найвідомішими містами, найбільшими річками та озерами України. Розширити та уточнити знання учнів про державні символи України. Виховувати патріотичні почуття, прививати любов до рідного краю повагу до символів України.
Обладнання: Карта України, плакати символів держави записи : Гімн України, виставка книг, український віночок.
Мета: ознайомити учнiв зi словами привiтання i прощання; на основi практичних дiй вчитися звертатися до людей, висловлювати слова вдячностi; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення учнiв; виховувати почуття поваги, ввiчливостi.
Обладнання: плакат iз прислiв’ями, сюжетнi малюнки, книга В. Сухомлинського «Гаряча квiтка».
Доброго дня, діти!Ми з вами навчаємось у шкільній країні, яка називається Країна Барвінкова. А ви всі – барвінчата! Сьогодні я усіх запрошую на подорож до країни ігор та розваг! Та дорога до цієї країни дуже далека, пішки туди не дістатись, то ж давайте сядемо у поїзд та весело помчимо до країни ігор та розваг! Гра «Поезд» - Ну ось ми доїхали до першої зупинки!
Мета:Познайомити дітей з поняттям «Право», «Обов’язок», «Декларація», «Конвекція». Дати уявлення про моральні норми поведінки. Познайомити з правами та обов’язками, що гарантуються законом. Формувати правову свідомість. Розвивати логічне мислення. Виховувати пошану до законів України, уміння дотримуватись правових обов’язків та користуватися своїми правами. Обладнання:Конвенція ООН прав дитини, Конституція України, магнітофон, запис на касеті, чарівна скринька, картки-тести, ілюстрації до казок «Колобок».