розповісти учням про права та обов'язки дитини, ознайомити з Конституцією нашої країни, вчити відрізняти права від обов'язків, закріпити їх у пам'яті учнів. Розвивати культуру дітей, ввічливість, чесність, людяність. Виховувати дисциплінованість, повагу до товаришів. Конституція України для школярів, оповідання В. Сухомлинського, брошура «Знай свої права», ілюстрації.
Мета: уточнити та узагальнити уявлення учнiв про значення знань у життi людини; обговорити правила для учнiв; розвивати почуття вiдповiдальностi; виховувати бажання вчитись, дотримуватись правил для учнiв.
Обладнання: плакат iз прислiв’ями, текст української народної казки «Розумна дiвчина», загадки.
Мета: формувати моральні основи дитячої особистості засобами слова; сприяти вихованню доброї, чуйної, лагідної людини; розвивати культуру мовлення, спілкування і поведінки учнів; виховувати потребу в самовдосконаленні та самовихованні.
Обладнання: грамзапис пісні Теодора Кукурудзи «Світ не без добрих людей»; «Дерево мудрості» (на гілках якого висять написи мудрих висловів: «Добре ім'я краще від багатства», «Нічого так дешево не дається і так дорого не цінується, як ввічливість», «Хто людям добра бажає, той і собі має», «Життя дано людині на добрі справи», «Світ не без добрих людей», «Усе добре пам'ятай, а зла уникай», «Посієш учинок, виросте звичка», «За добро добром платять», «З добром дружись, а лихих —стережись»); словник; гра «Виправ помилку»; роздатковий матеріал «Правила доброго чарівника».
Ведучий: Любі малята, а зараз скажіть, чи любите ви пригоди? Ого, скільки ж тут любителів пригод! Тоді ви будете у захваті від нашого особливого гостя, який прийшов до вас на свято з далеких зимових країв! Адже з ним завжди весело, там де він, завжди цікаві пригоди, а також різноманітні дарунки ! Здогадалися, хто це? Звичайно ж, веселий друг усіх дітей – ДІД МОРОЗ!!!
Під музику з’являється Дід Мороз. Він весело крокує, махає дітлахам, тисне руки. Коли музика стихає виголошує привітання.
Свято відбувається в актовому залі. Приміщення прикрашене у традиційному українському стилі. На видному місці - образ Святого Миколая, прикрашений вишитим рушником. На сцену виходять зірочки.
Систематизувати знання дітей про планету Земля; продовжувати
ознайомлювати дітей з глобусом як із моделлю планети Земля; розширювати знання
про різноманітний рослинний і тваринний світ на планеті;
Уточнити знання дітей про взаємозв’язок людини з природою
на основі конкретних правил поведінки в природному середовищі. Узагальнити знання про
охорону рідної природи; поповнити
знання загадками про тварин.
Розвивати естетичне сприйняття навколишнього,спостережливість,
уяву, кмітливість, мислення учнів та мовлення.
Виховувати почуття доброти, любові та
бережливого ставлення до природи.
Сцена прикрашена учнівськими малюнками на тему «Наша
планета – колиска майбуття»
Вчитель: Доброго дня вам,мої малята,
Любі хлопчики й дівчата
Щирою посмішкою всіх вас вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю.
Хай нахмурені ваші личка
Звеселить гарна усмішка.
Вправо,вліво поверніться,
І сусідам посміхніться.
За руки один одного візьмем
І дружно привітаємось.
Мета: познайомити учнів зі словами привітання і прощання; на основі практичних дій вчити звертатися до людей, висловлювати слова вдячності; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення учнів; виховувати почуття поваги, ввічливості.
Обладнання: плакат із прислів'ями, сюжетні малюнки, книга В.О. Сухомлинського «Гаряча квітка».