Сайт вчителя початкових класів Олексів Валентини Вікторівни

Меню сайту
Категорії розділу
Виховні години [37]
Мої уроки [2]
Мої презентації [1]
Математика .1кл.Уроки. [4]
Нова програма.
Письмо.1кл.Уроки. [1]
Нова програма
Читання .1 кл.Уроки. [1]
нова ппрограма
Міні-чат
Дитяче ТВ онлайн
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Дитяче радіо
Підтримка сайту
продвижение сайта бесплатно
Этот сайт защищен «Site Guard»
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Виховні години

Виховна година:"Декларація прав дитини. Основний закон держави. Обов’язки батьків та дітей."
14.02.2014, 17:51



Хід уроку 
І. Організаційна частина. 
ІІ. Актуалізація опорних знань. 
1.                Бесіда. 
-                     У мене в руках чарівна скринька, у ній – найцінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче його побачити, може зазирнути, але поки що не розповідати, кого він там побачив, аж поки не зазирнуть усі. 
-                     То кого ви там побачили? (Діти називають себе бо на дні дзеркало). 
-                     Так, ви побачили в чарівному дзеркалі себе. Бо людина найцінніший скарб. 
-                     Кожен з нас – особистість, і саме такої людини, як ви, більше в світі немає і не буде. 
-                     Відомий поет України В. Симоненко, який прожив життя-спалах (28 р.), написав про неповторність кожної людини, якій батьки подарували життя. 
2.                Декламування вірша ученицею. 
«Ти знаєш, що ти – людина» 
Ти знаєш, що ти – людина? 
Ти знаєш про це, чи ні? 
Усмішка твоя – єдина, 
Мука твої – єдина, 
Очі твої – одні. 
Більше тебе не буде, 
Завтра на цій землі. 
Інші ходитимуть люди, 
Інші кохатимуть люди, 
Добрі, ласкаві і злі. 
Сьогодні усе для тебе: 
Озера, гаї, степи. 
І жити спішити треба, 
Кохати спішити треба – 
Гляди ж, не проспи. 
Бо ти на Землі – Людина, 
І хочеш того, чи ні – 
Усмішка твоя – єдина, 
Мука твоя – єдина, 
Очі твої – одні. 
-                     Як ви гадаєте про що цей вірш? 
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. 
-                     Пройде не одне тисячоліття, поки людство зрозуміє цю істину, і пройде не одне тисячоліття, поки людство нарешті, прийме закони, які оберігають дитину – найбільше наше багатство. 
-                     Отже, наш урок буде присвячений правам та обов’язкам дитини. 
IV. Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу 
1.                Пояснення поняття «право». 
-                     А що ж таке право? 
-                     Права дитини – це певні можливості, які треба вам дітям, для того щоб жити і дорослішати. 
-                     Тобто те, що ви можете робити, і в чому вам не можуть відмовити для того, щоб подорослішати і вести повноцінне доросле життя. 
-                     Діти мають особливе право на піклування та допомогу з боку держави. Але, на жаль, життя, здоров’я, навчання, щастя дітей усього світу недостатньо захищені. 
-                     Сьогодні 250 млн. дітей живе за рахунок тяжкої праці, жебрацтва, пограбувань. 30 млн. не можуть навчатися. Кожен рік від хвороб помирає 5 млн. дітей. Поширюється торгівля дітьми, використання дітей, від яких відмовились батьки для пересадків органів. 
-                     В Україні – три чверті дітей – діти з хронічними хворобами. З’явився новий тип людей «діти вулиці». Діти, що залишили рідні домівки і живуть та харчуються, як заманеться. Більшість з них молоді злочинці, наркомани, торгівці наркотиками. 
2.                Знайомство із законами. 
-                     У різні епохи неоднаково дивилися не однаково за вихованням і доглядом дітьми. 
-                     Аж у 17 – 18 ст. на дітей починають звертати увагу – шиють дитячий одяг, створюють дитячі іграшки, пишуть дитячі книги, музику та пісні. 
-                     А раніше у дітей були іграшки? 
-                     Дитина носила довгу сорочку, а коли виростала – носила одяг, як у дорослих. Знаємо, що дітям було не легко, не було законів, які оберігали дитину. У 1989 р. всі прогресивні країни світу, в тому числі й наша Україна, підписала Конвекцію прав дитини. 
-                     Що означають слова «декларація» та «конвекція»? 
3.                Словникова робота. 
Декларація – це документ, у якому викладено важливі правила, обов’язки для всіх людей. 
Конституція – в перекладі з лат. Означає устрій, будова. Це закон про устрій, про будову держави, про головні права та обов’язки громадян. 
Конвенція – це угода, міжнародний договір з певних питань. У даному випадку – з питань прав дитини. 
Закон – документ, нормативний акт, прийнятий вищим представницьким органом державної влади, загальнообов’язковим 
4 .Робота в парах. 
-                     Зараз ми з вами будемо у ролі суддів. 
-                     З якої казки ілюстрація? («Колобок»). 
-                     Яке правило встиг використати Колобок у своєму житті? Порадьтеся у групах. 
-                     З якої це казки? («Попелюшка»). 
-                     Які права Попелюшки порушувала мачуха у казці? 
-                     Що це за казка? («Золотий ключик»). 
-                     Чи правильно вчинили поліцейські, схопивши Буратіно і не давши промовити йому жодного слова? 
-                     Яке правило порушили? 
5.                Знайомство з терміном «обов’язок». 
-                     Права нерозривно пов’язані з обов’язками. 
-                     А що таке обов’язок? 
-                     Обов’язок – це те, що ви повинні робити, щоб бути корисними собі та оточуючим. 
-                    Як ви розумієте правила особистої гігієни? 
-                     А що таке мораль? 
-                     Мораль – це уявлення людей про те, що добре, а що погано, які вчинки заслуговують на повагу, які на – осуд. 
6.                Фізкультхвилинка. 
V. Закріплення вивченого матеріалу. 
1. Проблемні ситуації. 
 а)Директор у кабінеті зайнятий своєю роботою, заходить вчителька із учнем). 
-                     Дозвольте Іване Івановичу? (вчителька тягне учня за одяг). 
-                     Заходьте, що трапилося? 
-                     Знову цей Сидоренко вибив шибку на першому поверсі. 
-                     Маріє Іванівно, як це трапилося? 
-                     Грали у сніжки, іншого місця їм не знайшлося. (Учень стоїть похнюпившись). 
-                     Батьків повідомили, хай відшкодують. 
-                     Хто порушив обов’язок? 
-                     Чиї порушені права? 
б) Тато читає газету і вголос вигукує: 
- Ех, знову «Динамівці» внічию зіграли з Іспанією! Син, ледве пересуваючи ноги, підходить до батька з щоденником: 

 Тату, підпиши щоденник! 
-                     Що там знову? 
-                     Зауваження та 2 з української мови. 
-                     Ах ти, негіднику, я ж тебе попереджав! (Дістає ремінь). 
-                     Тату, я більше не буду! Я виправлюсь! (Тікає від батька). 
-                     Я тобі зараз дам зауваження… (Наздоганяє сина). 
-                     Чиї порушено права? 
-                     Що не виконав син? 
VI. Підсумок уроку. 
-                     Що таке право? 
-                     Що таке обов’язок? 
-                     З якими документами познайомились? 

Категорія: Виховні години | Додав: Valentina
Переглядів: 1212 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Початкова школа

«Методичний портал»

Пошук
Восторг, восхищение, отличная оценка
Календар
Осталось...
Гра "Пазли"
Друзі сайту
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П.
 Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz