Сайт вчителя початкових класів Олексів Валентини Вікторівни

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [12]
Батьківські збори [14]
Міні-чат
Дитяче ТВ онлайн
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Дитяче радіо
Підтримка сайту
продвижение сайта бесплатно
Этот сайт защищен «Site Guard»
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Каледарне планування 2 клас
І семестр
Звуки і букви
1 Звуки і букви. Українська абетка с. 5-6
2 Звуки і букви. Українська абетка с. 6-7
3 Склад. Перенос слів ізрядка в рядок по складах с.7-9
4 Склад. Перенос слів із рядка рядок,поскладах с.9-10
5 Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [і], [е]. Букви, що позначають го-лосні звуки с.10-11
6 Голосні звуки. Букви, що позначають голоснізвуки с.11-13
7 Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади с.13-14
8 Розвиток зв’язного мовлення.Опис предмета за малюн¬ком, планом, змістом загадки. Тема опису «Ромашка» с.14-15
9 Ненаголошені голосні звуки [е], [и] с.15-16
10 Ненаголошені голосні звуки [е], [и] с.17-18
11 Ненаголошені голосні звуки. Добір перевірних слів. с.18-19
12 Ненаголошені голосні звуки, Добір перевірних слів с.20-21
13 Приголосні звуки. Позначення їх буквами с.21-22
14 Позначення на письмі звуків [дз'], [дз], [дж]. Перенос слів з бу-квосполученнями дз, дж с.22-24
15 Приголосні звуки. Позначення їх буквами с.24-25
16 Розвиток зв’язного мовлення.Опис істоти за сюжетним ма-люнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Білоч¬ка» с.25
17 Приголосні звуки. Позначення їх буквами с.26-27
18 Приголосні звуки. Позначення їх буквами с.28
19 Звуки [ґ] і [г]. Вдосконалення нормативної вимови даних звуків с.29-30
20 Приголосні звуки. Позначення їх буквами с.30-31
21 Дзвінкі і глухі приголосні с.31-33
22 Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу с.33-34
23 Дзвінкі і глухі приголосні с.34-35
24 Розвиток зв’язного мовлення.Розповідь за сюжетним ма¬люнком, планом, змістом вірша А.Житкевича «Осінь», Тема розповіді «Осінь» с.36-37
25 Тверді і м'які приголосні звуки. Позначення м'якості при¬голосних буквами і, я, ю, є с.37-38
26 Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості при¬голосних буквами і, я, ю, є с.38-39
27 Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м'якості приголос-них буквами і, я, ю, є с.40-41
28 Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголо-сних буквами і, я, ю, є с.41-42
29 Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення с.42-43
30 Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення с. 43-44
31 Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення с.44-46
32 Розвиток зв’язного мовлення.Складання казки за серією ма-люнків, планом і змістом казки 1. Прокопенко «Як гриби хова-лися» с.46-47
33 Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення буквами м’я¬кості приголосних звуків с.47-48
34 Подовжені м’які приголосні звуки . с. 48-49
35 Подовжені м’які приголосні звуки . с.50-51
36 Подовжені м’які приголосні звуки . с.51-52
37 Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів з подовженими приголосними звуками с.52-53
38 Апостроф. Удосконалення вимови слів э апострофом пе¬ред я, ю, е, ї с.54-55
39 Апостроф. Перенос слів з апострофом с.55-56
40 Розвиток зв’язного мовлення.Складання порад на тему «Бережіть книжки» за опорними словами і малюнками (вірш Г. Чорнобоцької «Не бруднити книжки») с.56-57
41 Апостроф. Записування слів з апострофом під диктування с.57-58
42 Списування тексту із завданням с.58-59
Слово
43 Лексичне значення слова с.60-61
44 Спостереження за лексичним значенням слова с.62-63
45 Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії с.64-65
Іменник
46 Іменник. Формування початкових уявлень про частини мови с.65-66
47 Іменник. Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням. Змінювання слів, що відповідають на питання хто? що?,за числами (один — багато) с.67-68
48 Розвиток зв’язного мовлення.Розповідь за серією сюжет¬них малюнків, планом та опорними словами. Тема розпо¬віді «Каштанчик». с.69-70
49 Формування початкових уявлень про іменник. Утворення прикметників від іменників. с.70-71
50 Добір слів для доповнення речення, складання речень за¬значеного змісту. Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням с.71-73
51 Закріплення вивченого про слова, які відповідають на пи¬тання хто? що? с.73-74
52 Великабуква в іменах, по батькові та прізвищах с.75-76
53 Великабуква в іменах, по батькові та прізвищах с.76-77
54 Велика буква в кличках тварин с.78-81
55 Диктант (1)
56 Розвиток зв’язного мовлення.Розповідь за серією сюжетних малюнків та опорними словами. Тема розповіді «Допомогатваринам узимку» с.82
57 Велика буква в назвах міст, сіл, річок с.83-84
58 Велика буква в назвах вулиць, площ, майданів
Аудіювання (1) с.84-85
Прикметник
59 Прикметник. Слова, які називають ознаки предметів с.86-88
60 Зв’язок прикметників з іменниками с.88-89
61 Прикметники з протилежним значенням с.89-91
62 Практичне змінювання прикметників за числами с.91-92
63 Слова, близькі за значенням с.93-94
64 Розвиток зв’язного мовлення.Складання казки за по¬даним початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп'яшок світ побачив») с.94-95
Категорія: Мої статті | Додав: Valentina (11.01.2014)
Переглядів: 484 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Початкова школа

«Методичний портал»

Пошук
Восторг, восхищение, отличная оценка
Календар
Осталось...
Гра "Пазли"
Друзі сайту
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П.
 Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz